REKLAMACJA
Reklamacja (w tym także zawiadomienie o niezgodności Towaru z umową sprzedaży oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z umową sprzedaży lub złożenie oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży) może zostać złożona przez Kupującego drogą elektroniczną na adres:
[email protected] lub [email protected]
Zaleca się podanie przez Kupującego w opisie reklamacji:
-
czytelnych danych kontaktowych składającego reklamację, w szczegolności podanie loginu lub adresu email z którego dokonywany był zakup
-
opisu uszkodzenia
-
żądania sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży
Sprzedający ustosunkuje się do reklamacji Kupującego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
Brak ustosunkowania się Sprzedającego w powyższym terminie oznacza, że Sprzedający uznał reklamację za uzasadnioną.
W przypadku gdy do ustosunkowania się przez Sprzedającego do reklamacji Kupującego lub do wykonania uprawnień Kupującego wynikających z niezgodności Towaru z umową sprzedaży (rękojmi) niezbędne będzie dostarczenie Towaru do Sprzedającego, Kupujący zostanie poproszony przez Sprzedającego o dostarczenie Towaru na adres:
ul. Spalska 110, 97-200 Tomaszów Mazowiecki
ZWROTY
Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni kalendarzowych. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone drogą elektroniczną na adres:
[email protected] lub [email protected]
Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy stanowi załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.
W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.
Termin 14-dniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się w przypadku umowy sprzedaży od dnia wydania Towaru.
W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań.
Nieodebranie przesyłki, w tym przesyłki za pobraniem nie jest jednoznaczne z odstąpieniem od umowy zakupu, co oznacza, że umowa wciąż wiąże obie strony.
Sprzedawca może dochodzić naprawienia szkody wynikłej z niewykonania zobowiązania przez klienta, czyli nieodebrania przesyłki.
Szkodą jest koszt wysyłki oraz koszt przesyłki zwrotnej, co oznacza że sprzedawca ma prawo żądać zwrotu poniesionych kosztów.
Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni kalendarzowych.
Zwroty prosimy kierować na adres:
ul.Spalska 110
97-200 Tomaszów Mazowiecki.
Nie odbieramy przesyłek nadanych do punktów odbioru!
Prawo odstąpienia od umowy nie obowiązuje w przypadku umów zawieranych między przedsiębiorcami (z wyjątkiem osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą od 01.01.2021r.).
Szczegóły zwrotów zawarte są w regulaminie sklepu hurtowniaklaus.pl.